عروه الوثقی

وحدت و چنگ زدن به ریسمان محکم ولایت

عروه الوثقی

وحدت و چنگ زدن به ریسمان محکم ولایت

عروه الوثقی

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    ممنون
نویسندگان

#تمدن

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲ ب.ظ

تمدن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۷
حمدان مقدم

نظرات  (۲)

۲۳ آذر ۰۱ ، ۲۳:۰۲ سلام علیکم برادر ولایی

سلام   

در کمال ادب و احترام  

خدمتتان عارضم که  آیا حاضر به مناظره و یا گفتمان مجازی بر سر  مباحث روز جامعه هستید؟  از 

نگاه بنده حقیر، شما فردی محترم با خط فکری تحسین برانگیز هستید که رگه های  ولایی بودن در مطالب تان بچشم می‌خورد. از آنجایی که بنده رسالتی دارم و حضورم در مجازی صرفا انجام وظیفه محسوب می‌شود و همین اطراف زیر پرچم پاک ایران اسلامی عزیزمان مشغول می‌باشم  . بنابر صلاحدید شخصی ابتدا بصورت دوستانه و صادقانه درخواست همکاری برای ترمیم زخم های ناسور تهاجم فرهنگی از دوستانی همچون شما مینمایم.  و در صورت عدم تمایل   از جانب مقابل  بنا بر روال تعیین شده توسط واسطه موجه تری دعوت به همدلی می نمایم و در صورت عدم تمایل ،  دیگر پافشاری نمی کنم و با احترام و آرزوی موفقیت برای شخص  مقابل ، تک و تنها به مسیرم ادامه خواهم داد.  دوستان همکار و ولایی مشخصی در این طرح شرکت و همراهی مان می‌کنند  که بی شک مورد تایید می باشند و صد البته چند آتش به اختیار نیز در تیم مومن و انقلابی  فضای bayan همراهمان هستند . مانند برادر حمیدرضا فاطمی با نام کاربری  عین شکیبا  با وبلاگ  شهید.  Shahidd.blog.ir   و.....   می‌توانید استعلام راستی آزمایی ادعای بنده را. با تماس با شماره های داخلی 55 و 56 نظارت همگانی بر محتوای ارائه شده  کد 021300000119  با ذکر رتبه کارمندی بنده حقیر 08  در واحد  ثامن الائمه  فتا  واحد شهر ری  قسمت آرت ش سایبری ج. ا. ا. فتا    طرح محیط بیان مقابله با تهاجم فرهنگی و گروه های بی تی اس کره ای و بمنظور ترویج فرهنگ اسلامی و حفظ آرمان شهدا  و پاسداشت خون شهدا  و انتقال مفاهیمی همچون ارزش های انقلابی و فرهنگ اسلامی. 

پاسخ:
سلام.با کمال میل

لطفا با شماره091036194945 تماس بگیرید. در صورت امکان قبل از تماس پیام ارسال کنید
۲۹ دی ۰۰ ، ۱۱:۲۹ کارگاه گروه فردوس

خداروشکر ، برهنگی و بی حجابی تمدن نیست
خدا ما رو از حیوان شدن در امان نگهدارد
حیوانات اولین ویژگی ظاهریشان برهنگی است، البته به جز سگ های خانگیِ علاقمندانِ به برهنگی!
عجب است که به سگ ها و گربه های خانگی لباس می پوشانند و بعد... لباس را از تن خودشان در میاروند !!!
از بین بی حجاب ها (بدون سرپوش که الان دولتی ها ایشان رو به اسم بد حجاب! صدا می زنند) و عاشقان برهنگی، کسی پیدا می شود به من جواب بدهد؟
شیطان قوم لوط بودن را آسان می کند و قوم آل الله شدن را سخت... آن هم به واسطه هدایای زمینی و وسوسه انگیزی ها در بین مردم. از این راه دوستانی برای خودش می سازد و دشمنانی برای مردمی که می خواهند به آل الله بپیوندند.

و خدا هم به این واسطه خیر و شر را آزمایش می کند
خدایا  ای رحمان و رحیم و بخشنده گناهان... همه دختران و زنان ایران و اسلام را از شر دشمنانت و وسوسه های شیاطین در امان بدار.
الهی آمین
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی