عروه الوثقی

وحدت و چنگ زدن به ریسمان محکم ولایت

عروه الوثقی

وحدت و چنگ زدن به ریسمان محکم ولایت

عروه الوثقی

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    ممنون
نویسندگان

لبیک یا حسین(ع)-حمدان مقدم

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ

 

با عشق و با درک کامل معنی،لبیک یا حسین(ع)


دریافت
 

گر در سفرم تویی رفیق سفرم

ور در حضرم تویی انیس حضرم

القصه بهر کجا که باشد گذرم

جز تو نبود هیچ کسی در نظرم

(ابوسعید ابوالخیر)

 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۸
حمدان مقدم

نظرات  (۷)

سلام و درود

پاسخ:
سلام.خوش آمدید
۱۱ آبان ۹۸ ، ۰۶:۴۸ اشکان ارشادی

سلام

برادر در مطالب من شرکت کنی خوشحال میشم ، ما به نظرات شما نیز احتیاج داریم

. هرهفته یک مطلب میگذارم که با نظرات شما تکمیل میشه

پاسخ:
سلام.چشم
۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۰:۲۰ اشکان ارشادی

با سلام دوباره 

خواستم یک مطلبی رو بگم. من قبلا وب داشتم و بخاطر مواردی مجبور به حذف آن شدم و دوباره در بلاگ بیان وب زده‌ام. بخاطر این مشکل ، از بچه‌هایی که مرا به گونه دیگری می شناسند عذرخواهی کنم. خلاصه عذر تقصیر. 

در ایام بعد از عید بود که با وب شما آشنا شدم و از وب شما نکاتی رو برای خودم یادداشت کردم. 

موفق باشید آقای حمدان عزیز 

پاسخ:
سلام.خوش آمدید
۳۰ مهر ۹۸ ، ۰۸:۱۱ اشکان ارشادی

کامنت های دوست عزیز زارع رو میبینم ، انشاءالله هم شما و هم ایشان موفق باشند. 

وبتون رو قبلا دنبال کردم ، سر میزنم و میخوانم. 

پاسخ:
سلام.ممنون از شما
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۵:۳۶ محمدرضا زارع

ای بابا

ما که سر میزنیم به سایتتون

پاسخ:
سلام.خوش آمدی

سلام.عالی بود سرباز ولایت

پاسخ:
سلام.لطف دارد.ممنون
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۸ محمدرضا زارع

سلام

اجرکم عند الله

پاسخ:
سلام.خوش آمدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی